❤ hey follower, thanks! ❤

Wednesday, May 19, 2010

sorry seems to be the harder word..


First of all, saya nak minta maaf. Saya nak minta maaf kat suma kawan-kawan yang mungkin ada terasa hati dengan saya. Saya betol-betol ikhlas minta maaf. Saya tawu saya childish, saya tawu saya selfish, saya tawu saya bukan seorang kawan yang baek. Saya minta maaf.

Tuk 5 beradek saya.. Nadiah, Zana, Hunny, Ellman. Xira minta maaf sangat-sangat.

Saya sangat rindu 5 beradek saya!! Saya nak keadaan yang seperti dahulu, kita kongsi minuman yang sama, kita gelak bersama-sama, kita makan bubur nasik dalam kereta waktu hujan lebat, kita main lumba-lumba dengan kereta, kita mandi air terjun sama-sama, kita berkelah bawah pokok, kita makan suap-suap, kita nengok wayang sesama, dan kita kongsi segala masalah yang kita ada.

Kita langsung takdak nak malu-malu antara kita berlima, nak kentut?? Kentut larhhh, janji sempat bukak tingkap keta dulu kan.. =)

Xira rindu...

Xira tawu sejak kebelakangan neyh xira selalu touching dengan korang, xira minta maaf. Xira sayangkan korang, dan xira tanak kita berjauhan. Tanak langsung. Biarlah kita kekal 5 beradek macam neyh.

Xira minta maaf tuk suma suma salah xira, kalau xira ada tersalah cakap, kalau xira ada tertepuk tampar yang menyakitkan, kalau xira ada menguris hati, kalau xira ada terhempas pintu dengan kuat, kalau xira tarik muka, kalau xira tak ikut korang kuar jalan-jalan macam dulu. Xira minta maaf.

Mungkin xira perlukan sedikit masa tuk kembali seperti dahulu, tapi xira silap. Xira tak patut biar korang kuar berempat, xira tak patut pendam rasa neyh, xira tak patut berkurung dalam bilik sorang2.

Ya, xira ngaku suma masalah berpunca dari xira. Xira minta maaf.

Xira sayang korang, sayang korang sgt2. Kadang2 bila kita kuar berlima, dan xira diam nengok korang sembang sembang gelak gelak, terbit dalam hati xira, xira nak sertai, tapi xira tak tawu macam mna nak mula.

Xira minta maaf. Xira minta sangat korang ajar xira semula tuk menjadi kawan yang baik. Hmm, bukan kawan.... tapi adek beradek yang baek.

Kita masih 5 beradek kan?? =)


No comments: