❤ hey follower, thanks! ❤

Saturday, September 4, 2010

Alhamdulillah.. Syukur~

Salam readers!

Malam neyh Syue bertanggungjawab atas setiap titisan air mata yang jatuh ke pipi xira! Syueeeee~ Pat datang sini kesat air mata xira! Tak kira~

Dan sekarang cik xira nak berkongsi something dengan semua readers yang rajin datang berkunjung ke teratak cik xira. After xira baca belog neyh, Alhamdulillah terdetik dalam hati xira tuk lebih bersyukur dengan kurnian Ilahi. Sekurang-kurangnya xira masih ada dia yang menyintai dan menyayangi xira.

And starting today xira namau lagi kuat cemburu, cemburu sana sini nengok couple laen yang loving and daring~ Namau!

Xira patut bersyukur atleast xira ada someone yang sayang and chenta xira even dia jarang sampaikan melalui pertuturan. Xira patut bersyukur ada someone yang selalu tegur salah silap xira. Xira patut bersyukur ada someone yang tak bosan dengar cerita dan masalah xira. Xira patut bersyukur ada someone yang setia ada manjakan xira. Xira patut bersyukur ada someone yang willing tuk share everything dengan xira. Xira patut bersyukur ada someone yang sanggup korbankan masa dan tenaga dia tuk xira. Dan xira patut bersyukur ada someone yang jaga dan berikan perhatiannya kepada xira.

Ada dia tuk wish morning, dan ada dia tuk wish gudnite. Alhamdulillah. Dia selalu ada tuk xira.

Ada ka?? ahaha~ ntah!

Tuk yana, please be strong~ Xira tawu sukar berada di tempat yana, tapi yana perlu tabah menghadapi hari-hari yang mendatang tanpa si dia. Setiap apa yang berlaku ada hikmahnya, jangan terus salahkan diri yana atas kematian arwah. Arwah pasti tak suka kalau yana masih bersedih dan meratapi pemergian arwah.


1 comment:

wiwie sazali said...

xira...
nangis jugak~~~~