❤ hey follower, thanks! ❤

Friday, September 3, 2010

Ukur Baju dBadan Sendiri

Ya, sekian terima kasih! Ahaha~

Tension ogeyh~ Sangat! Makcik, saya hantar kain bagi kat makcik suh makcik buat tuk saya nak melaram raya neyh, sebulan awal sebelum puasa ogeyh saya hantar. Tapi hasil yang saya dapat?? Grrrr~

Saya sangat terkilan dengan prestasi makcik!

Sila ambil perhatian, tahun yang mendatang saya tak kan hantar kain kat makcik lagi. Penat ja mama saya beli kain elok-elok tapi bila dah siyap makcik hancurkan harapan raya saya!!

Hilang selera saya nak makan kuih raya!!

8 comments:

Unknown said...

jd ape bju tu zira?

Unknown said...

sabar saudari,mungkin makcik saudari tidak memahami citarasa saudari,bukan atau tidak pasti kehendak saudari.

N U R U L said...

kenapa? makcik tue buat ape dgn kain tue? hohoo..ish3~ mesti makcik tue buat baju ukuran badan die kott..haha :) jgn sedih..chill dear!!

xira ixora said...

@syuE jadik besaq, lebaq, gaban! :( gmy cakap mybe sbb tym xira hantar tempah turh xira chubby, now dh kurus.. huhh!! :(

xira ixora said...

@najib - makcik turh bukan makcik kandung saya larhhh~ huuuu!! :(

@NURUL - makcik turhh buat auta saya gemok!! sedih sgt~ :'(

No name said...

lg kes baju raya.. huhuhu...

bdakmuncit said...

huahuahua~ =P

xira ixora said...

@Lizzie Yasmin - tu la pasai.. ramai dh dgr bju raya hncuss dis year.. heee~

@bdakmuncit - owhhh, gelak eyhhh.. nk kena babap neyhh~