❤ hey follower, thanks! ❤

Thursday, December 30, 2010

gadis ini milik KHAIRUL FAHMI

Salam satu harimau! Eheee~ Salam satu Malayisa :)

Seperti yg sedia maklum, esok kita diberi cuti khas! Hohhh~ Cayalah, terima kasih kepada harimau-harimau Malaya yg tlah mengharumkan nama negara kita. Agak-agak bau harum macam mana eh? Ada macam Ambi Pur tak? gagaga~

Ok, seronok cuti seronok jugak tapi yang penting ucapkan tahniah kepada hero Malaya kita. Kalau dulu Hang Tuah, Hang Jebat, Hang Lekui segala bagai yang dinobatkan sebagai wira gagah perkasa, kini Khairul Fahmi juga turut menerima anugerah terulung itu!

Tahniah Khairul Fahmi! Anda memang superB~

Ehemm ehemmm~ lihatkan kepada tajuk entry ini, pasti ramai gadis single mingle diluar sana ada tercalit rasa cemburu kan?? Ohhoo~ Saya terkecuali!! Sebab hati saya hanya tuk SuperHero saya dari dulu dan insyaAllah selamanya =)

Saja la nak promote Cik Lady manis sorang neyhh. Ada kawan saya cakap, 'tudiaaaa awat p promote dia'. saya dengan susah hatinya jawab balik, 'promote la dia skett, ahaha~ dah takdak org nk promote kita'.. =)

Saja la nk bagi support skett, tuk cik adek manis kepunyaan Khairul Fahmi, anda perlu sediakn mentality yang sangat kukuh untuk petang neyh dan hari esok. Lusa jugakla! Serta hari-hari yang seterusnya. Ramai yang follow anda, dan pasti anda punya ramai haters bukan? So just be urself :)

Go Harimau Go!!

nota siku : hari neyh kita promote orang, esok org promote kita plak... gagaga~ gila!