❤ hey follower, thanks! ❤

Thursday, July 30, 2009

Cacing Kepanasan!

Saya tidak dapat bergiat aktif lagi d facebook.com/zyraxoxo

Seyesly, kali neyh saya da seperti cacing kepanasan tanpa facebook. Bunyi cm kurang siumankn? Tapi itula saya kini. Kenapa benda alah neyh jadi kt saya?

Camni... 3 4 hari lepas sampai semalam, everytyme saya nk post comment sure kuar warning ngn word verification. Seingat saya dlm warning turh dia ada ckp, takut2 kalau saya misuse feature yg telah dsediakan oleh facebook. Saya wat tatau ja cz saya xde la misuse pape, saya jz comment kt wall, wat quiz yg ntah pape n tu je.. Tetiba facebook ckp takut saya annoying other people.

Adeeyhhhh, annoying apa laks. Saya xde pown spam2 org, hukhuk~ Gila bapak sedeyyyhh... =(

Then pagi td around 3am, saya try nk post comment. Tapi da xboleh terus. Da x kuar da word verification turh, but trs kuar my account da d block dr post apa2 pown. Huk3~ Facebook suh saya bawak2 bertenang dan bersabar. Maybe benda alah neyh akn kembali normal after beberapa hari. Maybe! Facebook cakap lagi, kalau saya cont use benda alah neyh maybe account saya akn d terminate secara percuma!

Ogeyh, kak yanie story kt saya.. Kawan dia da penah kena cm saya. Then suddenly, facebook kawan dia turh hilang! Maksudnya facebook da terminate acc dia.

Saya tanak perkara yg sama terjadi ke atas acc saya, huk3~

Da ramai org kena bnda alah neyh, napa facebook kejam sgt?? Aktif d Facebook pown salah ke?? Kang saya beralih arah ke [my rakan dot com] baru tawu! Huhh!!

Orite, msg ini tuk kengkawan saya d Facebook. If laaa, IF ogeyh? If tetiba facebook saya hilang dlm keramaian, tak dpt dkesan, saya minta jasa baek korg suma try search saya, coz kalau saya nk buat carian ke atas hampir 200 teman mmg xterdaya la. Korang jz nk wat carian tuk saya seorang ja.. Bole kn?

Saya tidak mawu tputus talian yg mhubungkan saya dgn rakan2 dari Sek Ren, Sek Men, Uitm Merbok dan tidak dlupakan juga Uitm Arau. Nasib baek saya xjmpa rakan saya semasa Tadika Perpaduan, kalau tak mmg saya da add da.. =)

-opsss! saya sudah bertukar menjadi gadis polos! Warna rambut saya sama seperti gadis Asia yg laen, berwarna hitam. Tetapi tidak sama seperti rambut asal saya yg seakan-akan coklat. =(

8 comments:

Anonymous said...

o begitukah rupanya. rasanya kamu telah dilabel spam oleh org org difacebook kamu tanpa kamu sedari, mybe sebab tak sukakan kamu. apepun bersabarlah.

rambut wanita asia? baguslah begitu. sy sukakannya, saya mesti pilih. hehehe

" ~"

xira ixora said...

huhhhh?? ada org mlabelkan saya spam?? org itu tidak sukakan saya?? kenapa org itu tlalu kejam?? dengkikah??

hmmm,kamu suka?? ngeee~ saya cuba tuk menyukainya juga.... =(

Anonymous said...

jgn terlalu memikirkan perkara sebegitu, bukankah ianya hanya lumrah didunia ini sahaja. jangan ambil kisah sangat ya.

warna hitam kan menarik. saya menyukai warna hitam. apepun, kamu hanya perlu inaikan rambut kamu sahaja untuk kelihatan lebih menarik disamping dijadikan perapi rambut kelihatan asal :)

" ~"

muhd aizuddin said...

hahaha...mungkin dulu kamu "terkejam dgn org laen kot" ngee..............

xira ixora said...

yelaa.. lumrah khidupan.. manusia tidak pernah bpuas hati.. tidak boleh mlihat org laen lebih drnya.. =( mungkin saya TERkejam? ohohh~ tak dpt berpiki..

rambut saya tidak bkilat sprti biasa.. =( sy perlukan rawatan terapi, uhuk~

Anonymous said...

zyra...effa pon kne block da..situasi kite same..warning2 until now trus block..agaga...org kate bcoz telampau hyperactive comment2...aiyoh~ kereks kan...effa create new acc da...

Anonymous said...

hmmm...
jgn sebab rambut ilang keceriaan..
sbb tu mama bg selai nukilan tips utk jd ceria sbb dye taw da u xkan ceria bila rambut bertukar wajah..
heehehehe...
walau apepun warna rambut u,u're still da same zyra yg i knal b4 diz..
so snyum slalu yer..
(=^_^=)
M.A.M.R_

xira ixora said...

effa! rmbut zyra da kmbali normal.. =)
yeaahhhhh.. i am who i am.. =)